|
Yanıt: Kremalı Tavuklu Basmati Pilav / Astrea Anlatımı
Şenin yanlış yazmalarını yerim tmmı illa basmati olmak zorunda mı Bi kere denedim kokuyordu kokusuz varsa link verir misin canım. Normalden daha fazla su çekiyor değil mi? Dgfhdhfj suyu artınca bende öyle yapıyorum bardaklarla atıyorum sonra çorbaya falan nefis oluyor. Eline sağlık canım benim Astrea tarif defteri bölümü aç bence kendine
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
|