|
Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı
|
Ben giderdim çevredeki apartmanlara kadar.
Yıllar önce Kayseri'de yaşanan o unutulmaz kahreden olaydan sonra kimse çocuğunu kolay kolay göndermiyor bence artık. Hatırladığınızı düşünüyorum ben hiç unutmuyorum.
|
Unutmak mümkün değil maalesef..
✸