Forum Logo




Şeker Toplamayı Özleyen?

Forumumuzda yer almayan konulara bu başlık altından ulaşabilirsiniz.


Kullanıcı Etiket Listesi

1Beğeniler
  • 1 Post By Chiron

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 29 Mayıs 2025, 00:18   #1
Çevrimiçi
Ruh HalimSakin
Şeker Toplamayı Özleyen?




Şeker Toplamayı Özleyen?
Www.TrendForum.Net

Şeker Toplamayı Özleyen?

Bilmiyorum sizler küçükken toplar mıydınız.
Ben gidemezdim ailem izin vermediği için.
Siz topladnız mı hiç??Ve o günleri özlediniz mi?
__________________
°



İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.




Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var...

 
Alıntı ile Yanıt

Alt 29 Mayıs 2025, 00:20   #2
Çevrimdışı
Banlı Üye
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?




Bizimkiler de izin vermezdi.
Ama hem evde şeker olurdu hem de anneannemlerde ayrı babaannemlerde ayrı şeker yerdik.

Ayrıca evdekinin yerini bulmak ayrı heyecandı.
Daha geçen bayram ben yine zula patlattım.

Şu yaşa geldim hâlâ zula patlatmak keyifli geliyor.
Şeker toplamanın nasıl olduğunu bilmiyorum. İzin verseler bilirdim belki.



 
Alıntı ile Yanıt

Alt 29 Mayıs 2025, 00:31   #3
Çevrimiçi
Ruh HalimDusunceli
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?




Ben giderdim çevredeki apartmanlara kadar.
Yıllar önce Kayseri'de yaşanan o unutulmaz kahreden olaydan sonra kimse çocuğunu kolay kolay göndermiyor bence artık. Hatırladığınızı düşünüyorum ben hiç unutmuyorum.
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.

"Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım."
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 29 Mayıs 2025, 00:32   #4
Çevrimdışı
Banlı Üye
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?




Beatrice kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster
Ben giderdim çevredeki apartmanlara kadar.
Yıllar önce Kayseri'de yaşanan o unutulmaz kahreden olaydan sonra kimse çocuğunu kolay kolay göndermiyor bence artık. Hatırladığınızı düşünüyorum ben hiç unutmuyorum.

Unutmak mümkün değil maalesef..



 
Alıntı ile Yanıt

Alt 29 Mayıs 2025, 00:38   #5
Çevrimiçi
Ruh HalimKeyifli
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?




Köyde çocuk olmanın en güzel yanı bu olsa gerek tüm köyü gezer toplardık şekeri en son sayardık kim çok toplamış diye önce taş şeker çikolata diye ayırır sonra çikolatanın iyilerini ayırırdık sona saklardık ahh ne güzel günlerdi bee özledik
__________________
[Sadece kayıtlı ve aktif kullanıcılar bağlantıları görebilir. ]
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
toplamayı, Özleyen, Şeker


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Lastik Şeker Ev Dekoru MaVi Ev ve Dekorasyon 3 13 Haziran 2024 01:36
Rüyada Şeker Görmek Asi Ruh Rüya tabirleri 0 09 Temmuz 2023 06:38
Şeker kız candy Er Şaban Trend Sözlük 1 24 Nisan 2023 23:50
Şeker Bayramı Asi Ruh Trend Sözlük 2 21 Nisan 2023 21:10
Patlayan Şeker mamihlapinatapai Trend Sözlük 6 24 Ocak 2023 22:30




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net