![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Görüntüleme stilleri |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Şeker Toplamayı Özleyen?
Şeker Toplamayı Özleyen? Www.TrendForum.Net Şeker Toplamayı Özleyen?
Bilmiyorum sizler küçükken toplar mıydınız. Ben gidemezdim ailem izin vermediği için. Siz topladnız mı hiç??Ve o günleri özlediniz mi?
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var... |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Çevrimdışı
Banlı Üye
![]() |
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?
Bizimkiler de izin vermezdi.
Ama hem evde şeker olurdu hem de anneannemlerde ayrı babaannemlerde ayrı şeker yerdik. Ayrıca evdekinin yerini bulmak ayrı heyecandı. Daha geçen bayram ben yine zula patlattım. Şu yaşa geldim hâlâ zula patlatmak keyifli geliyor. Şeker toplamanın nasıl olduğunu bilmiyorum. İzin verseler bilirdim belki. ✸ |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?
Ben giderdim çevredeki apartmanlara kadar.
Yıllar önce Kayseri'de yaşanan o unutulmaz kahreden olaydan sonra kimse çocuğunu kolay kolay göndermiyor bence artık. Hatırladığınızı düşünüyorum ben hiç unutmuyorum.
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. "Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım." |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Çevrimdışı
Banlı Üye
![]() |
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Şeker Toplamayı Özleyen?
Köyde çocuk olmanın en güzel yanı bu olsa gerek tüm köyü gezer toplardık şekeri en son sayardık kim çok toplamış diye önce taş şeker çikolata diye ayırır sonra çikolatanın iyilerini ayırırdık sona saklardık ahh ne güzel günlerdi bee özledik
|
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| toplamayı, Özleyen, Şeker |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Lastik Şeker Ev Dekoru | MaVi | Ev ve Dekorasyon | 3 | 13 Haziran 2024 01:36 |
| Rüyada Şeker Görmek | Asi Ruh | Rüya tabirleri | 0 | 09 Temmuz 2023 06:38 |
| Şeker kız candy | Er Şaban | Trend Sözlük | 1 | 24 Nisan 2023 23:50 |
| Şeker Bayramı | Asi Ruh | Trend Sözlük | 2 | 21 Nisan 2023 21:10 |
| Patlayan Şeker | mamihlapinatapai | Trend Sözlük | 6 | 24 Ocak 2023 22:30 |
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net