Forum Logo




AloTech'in chatbotuna ChatGPT-4 yapay zekası entegre edildi

Bilim dünyasından en son haberlere buradan ulaşabilirsiniz.


Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 14 Nisan 2023, 00:36   #1
Çevrimdışı
Banlı Üye
AloTech'in chatbotuna ChatGPT-4 yapay zekası entegre edildi




AloTech'in chatbotuna ChatGPT-4 yapay zekası entegre edildi
Www.TrendForum.Net

AloTech'in chatbotuna ChatGPT-4 yapay zekası entegre edildi
OpenAI'ın devrim yaratan ChatGPT-4 yapay zeka teknolojisi, AloTech'in chatmot robot müşteri temsilcisi sistemine entegre edldi. Müşterilerin soruları ChatGPT-4 teknolojisiyle yanıtlanacak.


OpenAI tarafından geliştirilen yapay zeka sohbet robotu ChatGPT-4, kısa sürede günümüzün en gelişmiş yapay zekası haline geldi. Firmalara chatbot robot müşteri temsilcisi hizmeti sunan yerli çağrı merkezi platformu AloTech, ChatGPT geliştiricisi OpenAI ile iş birliği yaptığını duyurdu. Chatbot müşteri temsilcisi, müşteri taleplerini yapay zeka ile yanıtlayarak müşteri temsilcisine aktarmadan sorulara yanıtlar sunuyor. Yapay zekanın çözüm bulamadığı durumlarda canlı müşteri temsilcisine yönlendiriyor.
AloTech’in chatbot robot müşteri temsilcisine ChatGPT-4 yapay zekası entegre edilecek. 100 trilyon parametre ile veri işleme kapasitesine sahip ChatGPT-4, müşterilere daha gelişmiş deneyim sunacak. Müşterilerin yazdığı soruları doğru bir şekilde anlayacak ve dili doğal şekilde kullanarak daha doğru yanıtlar verecek.

AloTech, 44 ülkede 700’ün üzerinde firmaya hizmet veriyor. ChatGPT-4, Türkçe dahil olmak üzere AloTech'in hizmet verdiği tüm ülkelerde kullanılacak.

ChatGPT’nin avantajı ne olacak?

ChatGPT entegrasyonu sayesinde müşterilerin canlı müşteri temsilcisine daha az bağlanarak bot ortamında sorularına yanıt bulabileceği ifade ediliyor. Konuyla ilgili açıklamada bulunan AloTech CEO’su Cenk Soyak, “Halihazırda kullandığımız bot ile gelen taleplerin yüzde 64’ü müşteri temsilcisine bağlanmaya gerek kalmadan bot ortamında çözülüyordu. Yeni entegrasyonumuz ile bu oranı yüzde 90’ın üzerine taşımayı hedefliyoruz. Böylece sistemimizi kullanan 30 binin üzerindeki müşteri temsilcisi de tekrarlayan sorular yerine tüketicilerin daha kompleks taleplerine zaman ayırabilecek, çok daha verimli çalışabilecekler.” dedi.

ChatGPT entegrasyonunun sektörde ilk olduğunu vurgulayan Soyak, şunları söyledi:

“Çağrı merkezlerinde chatbot kullanımı son yıllarda hızla artış gösteriyor. AloTech verileri de 2022 yılındaki chatbot kullanımının bir önceki yıla göre yüzde 750 arttığını gösteriyor. Hiç kuşkusuz kullanım arttıkça chatbot’lara yönelik beklenti de yükseliyor. Tüketiciler sordukları sorulara hızlı ve net cevaplar almak istiyor. ChatGPT-4 bunu sağlamak adına çok önemli bir adım. Yazılanları sadece anlamakla almayıp, yönlendirme de yapıyor. Hatta günlük konuşmalar ile sohbeti çok daha doğal bir hale getiriyor. Biz de ülkemizde ve 44 ülkede hizmet verdiğimiz 700’ün üzerinde müşterimizin, tüketicilerine üst düzey bir çağrı merkezi deneyimi sunabilmeleri için OpenAI iş birliği yaptık. Bu kapsamda şirketin ticari kullanımlara açık olan en üst versiyon chatbot’u ChatGPT-4’ü sistemimize entegre ettik. Sektörün gelişimine önemli katkı sunacağına inandığımız bir ilke imza attığımız için mutluyuz” dedi.
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
alotechin, chatbotuna, chatgpt4, edildi, entegre, yapay, zekası


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
ChatGPT'nin ilk gazetecilik deneyimi başarısız oldu KoJiRo Teknoloji Trend Haberleri 0 04 Nisan 2023 13:45
ChatGPT, İtalya’da Geçici Olarak Yasaklandı KoJiRo Teknoloji Trend Haberleri 0 02 Nisan 2023 09:21
ChatGPT otizmli çocuğun davasında karar verdi Zeytin Dünyadan Haberler 2 03 Şubat 2023 17:16
Windows 11 ile Microsoft Hesabı Ayarlara Entegre Ediliyor KoJiRo Teknoloji Trend Haberleri 0 02 Haziran 2022 19:37
Apple Music, Audi modellerine entegre ediliyor KoJiRo Teknoloji Trend Haberleri 0 23 Mayıs 2022 20:15




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7   Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2024
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net