TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Kafamıza Göre (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/)
-   -   Bekar olmanın en güzel yanı nedir? (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/7407-bekar-olmanin-en-guzel-yani-nedir.html)

Astrea 17 Nisan 2023 11:05

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Evde illa yapmam gereken bir sorumluluk yok

ihaveanidea 17 Nisan 2023 13:02

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
bekarlık

WonderM 17 Nisan 2023 13:02

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Erkenden kalkıp bütün gün yatabilme :)

Astrea 29 Temmuz 2023 16:08

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
bekar olmakk
Dert yok tasa yokkk

BerduŞ 29 Temmuz 2023 16:11

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Bağlayıcı bir etken yok.. İstediğini yapabilme özgürlüğü vs..

Papatya 29 Temmuz 2023 16:19

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Trip yok, dırdır yok. Kıskançlık yok huzur var huzur:p

Fesleğen 21 Kasım 2023 23:23

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Özgürlük

Serpentis Noctis 21 Kasım 2023 23:28

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
özgürlüks

Serpentis Noctis 21 Kasım 2023 23:30

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
şöyle erkekler böyle kadınlar allahım beni kedi yap

KahKaha 01 Aralık 2023 01:10

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Alıntı:

Roronoa Zoro kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 224267)
şöyle erkekler böyle kadınlar allahım beni kedi yap

Ama biz sizi yılan sanıyorduk :hjg:



En güzel yanı, istediğin zaman istediğin yere bir kişinin daha planını programını düşünmeden seyahat edebilmek.
E tabi, Allah başka dert vermesin :D


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.