Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
uykun gelince yatiyon uykunu alinca uyaniyon karisan eden yok zaman kavrami yok
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmanın güzel bir yanı yok bence.. Bekar olmamanında kötü bir yanı yok.. Evlilik iki kafadarlık mantığında değilse zaten o evlilik değildir... @Destina suç ortağım ne diyorsun bu konuda :havalı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
Biz... aşkım kafam şuraya yatıyor yön güney batı hooop ordayız ... |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bir şeye bağlı değilsin.Herhangi bir yere yetişme zorunluluğun da olmuyor,birini mutiu etme zorunluluğuna da girmiyorsun.
Bekar olmanın güzel yanı bunlar,evliliği kötülemek olmasın şimdi. |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
güzel tarafı cok .d sultanlık diye konusulur ama ben öyle bakmiyorum .d kendi donunu yıkıyandan sultan olmaz jsksks
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Elvan Dalton oluyorsun.
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
tüm paran sana kalıyor. herhangi bi' ev için meblağ ayırmıyorsun.
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Yani eğer bir sevgilin yoksa o dönemlerin en güzel yani istediğine takılabiliyor olman.
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 11:59. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.