TrendForum.Net

TrendForum.Net (https://www.trendforum.net/)
-   Kafamıza Göre (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/)
-   -   Bekar olmanın en güzel yanı nedir? (https://www.trendforum.net/kafamiza-gore/7407-bekar-olmanin-en-guzel-yani-nedir.html)

Sosyopat 01 Aralık 2023 02:11

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Çoraplarını hala tekeç giyebilmek. Üstelik buram buram kokarken .d :D

Serpentis Noctis 01 Aralık 2023 02:15

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Alıntı:

KahKaha kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı (Mesaj 228810)
Ama biz sizi yılan sanıyorduk :hjg:



En güzel yanı, istediğin zaman istediğin yere bir kişinin daha planını programını düşünmeden seyahat edebilmek.
E tabi, Allah başka dert vermesin :D

Kediler de yılan :zoro:

CaNeRR 01 Aralık 2023 09:02

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Dağınıkk Olmakk. . . :P

JuSt 01 Aralık 2023 09:42

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Geceleri yastığa sarılmak

Saye 01 Aralık 2023 11:51

Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
 
Bekar olmak :D


Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:29.

Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.