Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Çoraplarını hala tekeç giyebilmek. Üstelik buram buram kokarken .d :D
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Alıntı:
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Dağınıkk Olmakk. . . :P |
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Geceleri yastığa sarılmak
|
Yanıt: Bekar olmanın en güzel yanı nedir?
Bekar olmak :D
|
| Forum saati; Türkiye'ye göre ayarlanmış olup, şu an saat: 13:29. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.