![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Görüntüleme stilleri |
|
|
#1601 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Kadınlardan hoşlanıyorum.
|
|
|
|
|
|
#1602 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Ayyyyy nopeeee
biz arkdaş olalım
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var... |
|
|
|
|
|
#1603 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Aplaaaaa içtinmi derim
![]() ![]()
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. |
|
|
|
|
|
#1604 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Kime aşıksın arkadaş
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. "Bakın benim parolam sevgidir. Ama ben şiddeti de yerine göre bir enstrüman olarak kullanırım." |
|
|
|
|
|
#1605 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Aplaaa ben damlayı seviyom seni apla olarak görüyom derim
![]() ![]()
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. |
|
|
|
|
|
#1606 |
|
Çevrimiçi
İdealler barışçıldır. Tarih şiddettir.
![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
yürü git traş ol başını örtte gel belki bir şeye benzersin sakallı ve bıyıklı sevmiyorum ben
__________________
. . Zor olan ne biliyor musun ?
Ölüm değil zor olan sevmek değil dosta sahip olmak değil yada birini yenmek değil. Zor olan yaşayabilmektir sevilmektir dostunu tanımak düşmanını seçebilmektir zor olan birini kazanmaktır. Ama asıl zor olan nedir biliyor musun ? Asıl zor olan bütün bunlar için gerekli gücü bulabilmektir. |
|
|
|
|
|
#1607 |
|
Çevrimdışı
![]() ![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Şöyle yparım ona
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. |
|
|
|
|
|
#1608 |
|
Çevrimiçi
İdealler barışçıldır. Tarih şiddettir.
![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
böcük te sevmiyorum ben
__________________
. . Zor olan ne biliyor musun ?
Ölüm değil zor olan sevmek değil dosta sahip olmak değil yada birini yenmek değil. Zor olan yaşayabilmektir sevilmektir dostunu tanımak düşmanını seçebilmektir zor olan birini kazanmaktır. Ama asıl zor olan nedir biliyor musun ? Asıl zor olan bütün bunlar için gerekli gücü bulabilmektir. |
|
|
|
|
|
#1609 |
|
Çevrimiçi
![]() ![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
Damlaya ne oldu derim D:
__________________
°
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. Sağ yanımda davam, sol yanım da rap var... |
|
|
|
|
|
#1610 |
|
Çevrimiçi
İdealler barışçıldır. Tarih şiddettir.
![]() |
Yanıt: Üstteki üye sana aşığım dese tepkin ne olurdu?
__________________
. . Zor olan ne biliyor musun ?
Ölüm değil zor olan sevmek değil dosta sahip olmak değil yada birini yenmek değil. Zor olan yaşayabilmektir sevilmektir dostunu tanımak düşmanını seçebilmektir zor olan birini kazanmaktır. Ama asıl zor olan nedir biliyor musun ? Asıl zor olan bütün bunlar için gerekli gücü bulabilmektir. |
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| aşığım, dese, olurdu, sana, tepkin, Üstteki, Üye |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 21 (0 üye ve 21 konuk) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Alltaki Üye mi ? Üstteki Üye mi ? | Beatrice | Trend Oyunlar | 651 | 25 Mayıs 2026 14:21 |
| Üstteki üye sana çıkma teklif etse cevabın ne olur? | Beatrice | Trend Sorular | 118 | 18 Nisan 2026 18:59 |
| Kardeş gözüyle baktığınız kişi size aşkını itiraf etse o an tepkiniz ne olurdu ? | Beatrice | Kafamıza Göre | 40 | 31 Mart 2026 00:04 |
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net