Forum Logo




Sen iyiysen herkes iyi mi ?


Kullanıcı Etiket Listesi

1Beğeniler

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 25 Ocak 2023, 11:27   #1
Çevrimdışı
Trend Üye
Sen iyiysen herkes iyi mi ?




Sen iyiysen herkes iyi mi ?
Www.TrendForum.Net

 
Alıntı ile Yanıt

Alt 25 Ocak 2023, 11:33   #2
Çevrimdışı
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




Ne kadar çok yalakalık yaparsan o kadar iyisin!

Hadi bye.
__________________



Hepimiz bir bataklıkta yaşıyoruz ama bazılarımız yıldızlara bakıyor.


 
Alıntı ile Yanıt

Alt 25 Ocak 2023, 15:57   #3
Çevrimdışı
Raiden
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




Önemsediğim insanlar iyiyse benim bir önemim kalmaz.
__________________
Daha da çok gülümse,kronik kötümser...
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 26 Ocak 2023, 13:33   #4
Çevrimdışı
Trend Üye
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




Hayır.
__________________
Çiçek açsın mi gönlünüz?
O zaman tebessüm ediniz zarifçe,
Tüm anlamsız boş hüzünlerinize.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 27 Ocak 2023, 12:01   #5
Çevrimdışı
Gold Üye
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




hayır
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 24 Nisan 2023, 17:36   #6
Çevrimdışı
Schmiss
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




İyi biri olmadım hiçbir zaman. O yüzden bu konuya yabancıyım.
__________________
[Sadece kayıtlı ve aktif kullanıcılar bağlantıları görebilir. ]
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 24 Nisan 2023, 17:41   #7
Çevrimdışı
Lübbetülayn
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




İyi yada kötü olduğumu sergileyecek ortamlarım olmadı hiç.. Kendi kendime iyi geldiğim doğrudur
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 18 Temmuz 2025, 23:48   #8
Çevrimdışı
"Bir Varmış Bir Yokmuş"
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




İnsan insanın aynasıdır çoğu zaman. İçinde ne varsa o görülür.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 19 Temmuz 2025, 23:21   #9
Çevrimiçi
Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow...
Ruh HalimKeyifli
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




Herkesin iyi olmak için sebepleri farklı. Ben iyiysem, bir başkası da iyi olacak diye bir kaide yok.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 19 Temmuz 2025, 23:41   #10
Çevrimdışı
Trend Üye
Yanıt: Sen iyiysen herkes iyi mi ?




İyilik kime göre ,neye göre desem

Kimisi bir şeyi ,olayı iyi yaptığını düşünebilir
Ama karşı tarafa göre mantiksizdir.
Ama genel anlamda nasılsın,iyi misin ,hos geldin sefa gittin tarzı mesafeli iyi cümlelerle konuşursan iyisindir.kisacası mesafeliyken iyisin
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
herkes, iyi, iyiysen, sen


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Herkes Kendisi Hakkinda Bir Gercek Yazsin Beatrice Kafamıza Göre 251 03 Haziran 2026 23:11
Basıp öttüren herkes biniyor Er Şaban Trend Sözlük 1 19 Mart 2023 03:11
Herkes için farklı bir Kars Zeytin Ülkemizin ve Dünyanın Turizm Trendleri 4 20 Aralık 2022 02:20
Fotoğrafı gören herkes aynı detaya kilitlendi! KoJiRo Ünlülerin Dünyası 0 30 Ekim 2022 11:37
Merve Boluğur: Bence herkes eşit güzellikte KoJiRo Ünlülerin Dünyası 0 30 Mayıs 2022 20:47




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net