![]() |
|
|
LinkBack | Seçenekler | Görüntüleme stilleri |
|
|
#1 |
|
Çevrimiçi
Men of Mayhem
![]() |
Elektrik sorunu McLaren’i vurdu: Norris ve Piastri Çin GP’ye başlayamadı
Elektrik sorunu McLaren’i vurdu: Norris ve Piastri Çin GP’ye başlayamadı Www.TrendForum.Net ![]() Bu olayın ardından McLaren, Şanghay’da yaklaşık yirmi yıl sonra ilk kez çifte DNS yaşadı. Aracında elektronik bir sorun yaşayan son dünya şampiyonu Norris, yarış için garajdan bile çıkamadı. Takım arkadaşı Piastri ise gridde yaşadığı problem nedeniyle aracından inmek zorunda kaldı garaja geri döndü. Avustralyalı pilot sorunu “güç ünitesindeki bir elektrik arızası” olarak tanımladı. Norris, olayların nasıl geliştiğini anlatırken sorunun tam olarak ne zaman başladığını bilmediğini söyledi. “Ne kadar süredir devam ettiğini gerçekten bilmiyorum. Bazen karışmayıp mühendislerin işlerini yapmasına izin vermek daha iyi oluyor ama benim durumu öğrenmem, garajdan çıkmam gereken zamandan yaklaşık 20 dakika önce oldu. Sanırım onlar zaten bir süredir sorun üzerinde çalışıyordu. Güç ünitesinde elektrikle ilgili bir problem vardı ve bu yüzden aracı çalıştıramadık.” Britanyalı pilot bunun kariyerindeki ilk yarışa başlayamama durumu olduğunu belirtti. “Gerçekten üzücü. Formula 1’deki start alamadığım ilk yarış oldu. Daha da kötüsü Oscar’ın da başına benzer şeylerin gelmesiydi, yani bizim için pek iyi bir gün olmadı.” Norris yine de araca binmiş ve yarışa katılma ihtimali kısa süreliğine gündeme gelmişti. “Aracı düzeltmeye çalışıyorlardı, bu yüzden durum henüz kesinleşmemişti. İlk birkaç tur boyunca bekledik; belki kırmızı bayrak çıkar ya da bir şekilde şansımız olur diye. Belki bir mucize olur ve bir şeyler lehimize döner diye hazır olmak istedik ama olmadı. Bugün öyle bir şey olmadı.” Piastri’nin sorunu ise en kötü anda ortaya çıktı. “Gridde giderken her şey normaldi. Sanırım yine güç ünitesinde elektrikle ilgili bir sorun vardı. Lando’nun durumuna benzer ama tam olarak aynı elektrik sorunu değil. Elbette hayal kırıklığı ama yapacak bir şey yok.” Bu sonuç, Piastri için üst üste ikinci DNS oldu. Avustralyalı pilot geçen hafta Melbourne’deki yarışın gridine giderken talihsiz bir kaza yapmış ve start alamamıştı. “Bir süredir iki grand prix’yi televizyon başından izlememiştim. Bu durum biraz daha farklı tabii, benim kontrolümde olan pek bir şey yoktu. Geçen hafta benim için çok daha zor geçmişti.” “Bu tür şeyler yarışlarda zaman zaman olur; özellikle de yeni kuralların yürürlüğe girdiği dönemlerin başında bu tür sorunların yaşanması çok da şaşırtıcı değil. Sadece ikisinin aynı anda iki araçta birden yaşanması talihsizlik.” Medya alanında konuşurken gülümsese de Norris bunun acı bir gülümseme olduğunu söyledi. “Sadece hayal kırıklığı yaşıyorum, takım da aynı şekilde. Bugün işimi yapamamak beni üzdü. Mekanik ekibini ve herkesin yaptığı işi çok önemsiyorum. F1 araçları oldukça karmaşık makineler. Pek çok yeni şey var bu yüzden yeni sorunlarla karşılaşabiliyoruz. “Garajdaki herkes hayal kırıklığı yaşıyor. Aracı bugün piste çıkaramadık ve bunu düzeltmek için çok çalışacağız.” McLaren’in daha önce iki aracının da yarışa başlayamadığı son yarış 2005 ABD Grand Prix’si olmuştu. O yarışta Kimi Raikkonen ve Juan Pablo Montoya, virajlarda lastik dayanıklılığına yönelik endişeler nedeniyle formasyon turunun ardından yarıştan çekilmişti. motorsport
__________________
İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir. 𐱅𐰭𐰼𐰃:𐱅𐰇𐰼𐰜𐰇𐰏:𐰚𐰇𐰔𐰓𐰔𐰇𐰤:𐰘𐰏𐰓𐰔𐰇𐰤 Şimdi senin o durgun ve her şeyden çekilmiş halini, bir yaşam tembelliği sanıyorlar. |
|
|
|
![]() |
| İçeriği Sosyalleştir |
| Etiketler |
| başlayamadı, Çin, elektrik, gp’ye, mclaren’i, norris, piastri, sorunu, vurdu |
| Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk) | |
|
|
Benzer Konular
|
||||
| Konu | Konuyu Başlatan | Forum | Yanıtlar | Son Mesaj |
| Piastri: "McLaren ön grupta ama daha fazla performans gerekli" | heulwen | Formula 1 | 0 | 04 Mart 2026 19:58 |
| Norris, McLaren'ın Macaristan'da pole mücadelesi vermesini beklemiyor | KoJiRo | Formula 1 | 0 | 30 Temmuz 2022 14:28 |
| Vettel ve Norris, ırkçılık sorunu hakkında konuştular | KoJiRo | Formula 1 | 0 | 01 Temmuz 2022 09:46 |
| McLaren, Norris'in yaşadığı soruna rağmen grid cezası almayı beklemiyor | KoJiRo | Formula 1 | 0 | 22 Haziran 2022 19:45 |
| Norris ve Ricciardo, McLaren'ın gelişmesi gerektiği konusunda hemfikir | KoJiRo | Formula 1 | 0 | 21 Haziran 2022 19:35 |
TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.
TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net