Forum Logo




Path Tracing, Cyberpunk 2077’de RTX 4090’ın Belini Büktü


Kullanıcı Etiket Listesi

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 09 Nisan 2023, 00:57   #1
Çevrimiçi
Kırılmış bir kalbin hesabı, bu dünyaya ağır gelir.
Path Tracing, Cyberpunk 2077’de RTX 4090’ın Belini Büktü




Path Tracing, Cyberpunk 2077’de RTX 4090’ın Belini Büktü
Www.TrendForum.Net



NVIDIA, birkaç gün önce Cyberpunk 2077’nin yeni RT Overdrive modunu tanıtmak maksadıyla yeni bir video yayınladı. Daha önce RT Overdrive modunun “RTX Path Tracing” teknolojisini kullandığını yazmıştık. Bu teknoloji grafikleri inanılmaz hale getiriyor, ancak yükün altından koskoca GeForce RTX 4090 bile kalkamıyor.

Amiral gemisi ekran kartı, RT Overdrive modu etkin haldeyken oyunu 16 FPS’de çalıştırabiliyor. DLSS 3 kullanıldığında ise oyun oynanabilir hale geliyor. Şimdi RT Overdrive modunun detaylarından biraz bahsedelim.

RT Overdrive, 11 Nisan’da Cyberpunk 2077’ye eklenecek yepyeni bir işleme modu. Yeni grafik modu, oyunun mevcut ışın izleme hattını, oyunun işleme motorunu önemli ölçüde genişleten tamamen birleşik bir yol izleme çözümüyle değiştiriyor. Hibrit işleme yok, sadece ışın izlemeli pikseller var.



Cyberpunk 2077’deki normal ışın izleme modları, ışın izlemeli yansımalar, küresel aydınlatma ve diğer efektlerle birlikte rasterleştirmeden oluşan hibrit bir işleme yöntemi sunuyordu. Tam anlamıyla path tracing kullanıldığında ise oyundaki her bir ışık kaynağı simüle ediliyor; aydınlatmalar, gölgeler ve yansımalar mümkün en olan en gerçekçi şekilde oluşturuluyor. Dolayısıyla muazzam bir hesaplama gücü gerekli.

Oyundaki tüm ışık kaynakları, görüntü kalitesini iyileştirmek ve performansı hızlandırmak için NVIDIA Real-Time Denoisers (NRD), NVIDIA RTX Direct Illumination (RTXDI) ve Shader Execution Reordering (SER) gibi NVIDIA teknolojileriyle birlikte izlenmekte. Temelde NVIDIA’nın Portal RTX ile yaptığı revizyonun aynısı, ancak şimdi çok daha modern ve zorlu bir oyun motoruna uygulanıyor.

Technopat
__________________

İmzalardaki bağlantıları veya görselleri görüntülemek için gönderi sayınızın 10 veya daha fazla olması gerekir.
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
2077’de, 4090’ın, belini, büktü, cyberpunk, path, rtx, tracing


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
F1 22 İçin DLSS ve Ray Tracing Desteği Getiren Sürücü Yayınlandı KoJiRo Bilgisayar ve Donanım 0 29 Haziran 2022 19:41
Cyberpunk 2077 Sorunlarının Temel Sebebi Eksik Bilgilendirme Olabilir KoJiRo Oyun Haberleri 0 27 Haziran 2022 21:28
Cyberpunk 2077, Özel Modla FSR 2.0 Desteği Kazandı KoJiRo Oyun Haberleri 0 26 Haziran 2022 13:03
NVIDIA Studio’da 3D Sanatçısı Jae Solina Cyberpunk Dünyasını Paylaşıyor KoJiRo Bilgisayar ve Donanım 0 22 Haziran 2022 21:46
21 Yıllık Wolfenstein, Patch Tracing ile Yeniden Doğuyor KoJiRo Oyun Haberleri 0 14 Haziran 2022 20:49




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7   Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2025
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net