Forum Logo




Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?


Kullanıcı Etiket Listesi

13Beğeniler

Yeni Konu Oluştur Yanıtla
 
LinkBack Seçenekler Görüntüleme stilleri
Alt 13 Ocak 2026, 19:08   #11
Çevrimdışı
Yıldızların Sahibi.
Ruh HalimSakin
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?




Özelimde bir pembe görünce kalbim pır pır etmiyor değil. @Astrea
__________________
Kupa Dediğin Boş Bir Kasedir.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 13 Ocak 2026, 19:12   #12
Çevrimiçi
Ruh HalimEglenceli
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?




Solemem ama güvenmiyor bana sanirim beni capkin bulduğu içinde pek yüz göz olmak istemior onu uzerim
Diye ondan pm atmio bana sanirim
__________________
Farklının Farkını Farklılar Fark Eder
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 13 Ocak 2026, 19:44   #13
Çevrimiçi
İdealler barışçıldır. Tarih şiddettir.
Ruh HalimSinirli
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?




@Harmonia buradan mesajlaşmak daha zevkli ve eğlenceli oluyor arada foruma ve oyunlara da bakınmış oluyoruz
__________________
.
.
Zor olan ne biliyor musun ?

Ölüm değil zor olan sevmek değil dosta sahip olmak değil yada birini yenmek değil.

Zor olan yaşayabilmektir sevilmektir dostunu tanımak düşmanını seçebilmektir zor olan birini kazanmaktır.

Ama asıl zor olan nedir biliyor musun ?

Asıl zor olan bütün bunlar için gerekli gücü bulabilmektir.
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 13 Ocak 2026, 20:54   #14
Çevrimiçi
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?




PcKoPaT kullanıcısının gönderdiği mesajdan alıntı Mesajı göster
@Harmonia buradan mesajlaşmak daha zevkli ve eğlenceli oluyor arada foruma ve oyunlara da bakınmış oluyoruz

Kesinlikle öyleee
__________________



"Hayat devam eder. Bazı çiçekler susuzluğa ve unutulmaya dayanır. Hayat her zaman devam eder, bunu herkes bilir."



[Sadece kayıtlı ve aktif kullanıcılar bağlantıları görebilir. ]
 
Alıntı ile Yanıt

Alt 13 Ocak 2026, 20:58   #15
Çevrimdışı
Silver Üye
Yanıt: Forumda kimlerden özel mesaj geldiğinde mutlu oluyorsunuz?




@Jayus

Nabzım yükseliyor hemen.
__________________
Pülümürlü Hakkı'ya yaptığımız gibi, kısa kesin, acı çekmesin!
 
Alıntı ile Yanıt

Yanıtla

İçeriği Sosyalleştir

Etiketler
forumda, geldiğinde, kimlerden, mesaj, mutlu, oluyorsunuz, özel


Şu anda bu konuyu görüntüleyen etkin kullanıcılar: 1 (0 üye ve 1 konuk)
 
Seçenekler
Görüntüleme stilleri


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Yanıtlar Son Mesaj
Üstteki üyeden hiç özel mesaj aldınız mı? Candres Trend Oyunlar 1240 Bugün 09:01
Özel Mesaj Gelince Heyecanlanmak DeepSilence Trend Sözlük 52 22 Nisan 2026 18:31
Telefonunuza hangi bildirim gelince mutlu oluyorsunuz? Saye Trend Sorular 6 15 Ocak 2025 21:23
Özel Mesaj Yerine Rep Yollayarak Mesajlaşmak Asi Ruh Trend Sözlük 27 27 Mayıs 2023 08:49
Forumlarda Uzaktan Özel Mesaj Okunması Er Şaban Trend Sözlük 21 21 Nisan 2023 16:24




TrendForum.Net genel forum paylaşım sitesidir. Bu nedenle foruma kaydolan tüm gerçek kişiler, kontrole tabi tutulmaksızın içerik paylaşabilmektedir. TrendForum üzerinden paylaşılan mesaj, konu ve görsellerden yana doğabilecek yasal sorumluluklar; paylaşan kullanıcıya aittir, TrendForum.Net yer sağlayıcı olduğu için hiçbir yasal sorumluluk kabul etmez. İllegal herhangi bir faaliyetin saptanması durumunda; İLETİŞİM sayfası üzerinden ulaşıldığı takdirde mesaj, konu ya da görsel; en fazla 48 saat içerisinde silinecek ve bildiriminiz üzerinden tarafınıza dönüş sağlanacaktır.
5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince sitemizde telif hakkı bulunan mp3,video v.b. eserlerin paylaşımı yasaktır. Yasal işlem olması halinde paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11   Copyright ©2000 - 2026, vBulletin Solutions, Inc.

TrendForum.Net, lisanslı vBulletin® kullanmaktadır. Tüm hakları saklıdır. ©2022-2026
Tema Tasarım: Vision / Fibertus.Net